Can't find what you're looking for? Try Google Search!

Google
 

Friday, May 9, 2008

Anda bermasalah?

Lama saya tidak hantar berita terbaru tentang hartanah yang saya cukup minati ini. Kali ini saya akan ceritakan suatu maklumat baru (mungkin bagi mereka terbabit mereka akan berkata, "kamu baru tahu, orang dah lama buat harta, jadi jutawan dengan benda ni...).

Biarkan saja cakap-cakap mereka itu. Saya tidak mahu menjelaskan apa sebenarnya berlaku di sebalik cakap-cakap serupa itu. Mungkin satu hari nanti saya akan menceritakannya tetapi tidak sekarang.

Kenapa? Saya belum jadi jutawan lagi. Nanti saya akan ceritakan cerita jutawan hartanah ini selepas saya benar-benar menjadi jutawan.

Bagaimanapun hari ini saya mahu menyelesaikan masalah insan yang bermasalah. Siapa? Datuk Siti Nurhaliza ke? Takkan saya boleh sampai begitu sekali nak selesaikan masalah manusia glamour tu. Jangan mengarutlah.

Dia ada masalah apa? Nak bercerai dengan Datuk K? Tak adalah. Saya mahu selesaikan masalah insan yang mahu jual rumahnya dalam kadar segera kerana masalah peribadi yang tidak dapat diselesaikan melainkan menjual rumah berkenaan.

JIKA ANDA ORANGNYA SILA HUBUNGI SAYA DI TALIAN 013-9060111 ATAU E-MAIL seramaesty@yahoo.com.

Setakat ini saja hari ini jumpa lagi lain kali, terima kasih.

Click Here!

No comments: