Can't find what you're looking for? Try Google Search!

Google
 

Thursday, December 11, 2008

Rumah Sewa di Jalan ke UDM, UMT


Sesiapa yang bermasalah untuk memperolehi tempat tinggal di sekitar Gong Badak Kuala Terengganu, boleh menyewa rumah baru di Taman Kalongan Impian, Kampung Banggol Air Lilih, Mukim Kuala Nerus, Kuala Terengganu.

Rumah Cantik 2 tingkat ini baru sahaja siap dibina, kira-kira 1 tahun yang lalu dan belum pernah diduduki oleh sesiapapun, terletak kira-kira 300 meter dari Pekan Batu 6, Jalan Kelantan, 20 meter pula dari jalan laluan Bulatan Batu 6 ke Gong Badak, Kuala Terengganu. Manakala jaraknya dari bandaraya Kuala Terengganu pula ialah kira-kira 11 kilometer.

Ada 4 bilik tidur dan 3 bilik air. Harga sewaan ialah RM700.00 sebulan. Pelajar-pelajar terutama yang belajar di Universiti Darul Iman (UDM) atau Kusza, Universiti Malaysia Terengganu (UMT) atau mereka yang akan berpindah bekerja di Kuala Terengganu patut menyewa rumah ini.

Bagi pelajar berkenaan ada pengangkutan van beroperasi sepanjang hari di sekitar kawasan berkenaan.

Jarak dari universiti-universiti berkenaan kira-kira 8 kilometer. Sesiapa berminat untuk tujuan tersebut sila hubungi saya segera ditalian 013-9060111.

9 comments:

khairil said...
This comment has been removed by the author.
khairil said...

Ada x rumah untuk disewa dlm lingkungan rm 500+/- untuk kemasukkan December 2009/ Januari 2010. sila hubungi saya di razifshahril@yahoo.com

zzzazazazaza said...
This comment has been removed by the author.
Laneyjunita said...

salam...en. suhaimi, tau x di mana saya boleh dapatkan rumah untuk disewa di kuala terengganu? saye bercadang untuk pindah ke KT hujung minggu ni, tapi rumah masih x dpt dicari. saya student UMT dan akan mula belajar Mac ini. bajet saya dari RM350 ke RM500.kalau ada, sila hubungi saya di 012-6764300 (Lanie)

adibah shairah said...

salam.. ad x umah sewa kat area bndr dlm 300 ke bwh?? kalu ad, kol 0163188707..

Unknown said...

Assalamualaikum wth.

Saya sedang mencari rumah di sekitar KT airport. Harga dlm RM500. Kemasukan bulan Nov/Dec 2010. Harap dapat bantuan. Terima kasih.

kyle said...

aiman, sy tgh cari rumah jugak, 2 org, nk masuk pertengahan december, nak share sekali ker? tapi kami lom ade rumah, klu ko dh ade rumah, bgtau la....notfullynocturnal@yahoo.com

antique engagement rings said...
This comment has been removed by the author.
antique engagement rings said...

Salam en suhaimi, saya berkeluarga sdg mencari rumah utk disewa disekitar bandar kuala terengganu utk kemasukan mac 2011. rumah semi-d/ teres 2 tkt/ banglo setingkat. Jika ada makluman sila hubungi saya 0133397767