Can't find what you're looking for? Try Google Search!

Google
 

Wednesday, June 18, 2008

Tanah berpotensi untuk perumahan di Gong Badak

Gong Badak Kuala Terengganu, kira-kira 17 kilometer dari Kuala Terengganu, merupakan satu kawasan cadangan Perbandaran Baru untuk negeri Terengganu yang kini pesat membangun.

Kawasan Perumahan tumbuh bagaikan cendawan dan kemudahan awam termasuk pejabat kerajaan, universiti, restoran dan kawasan perumahan sedia dibangunkan dan ada yang sedang dibangunkan dengan jayanya.

Kawasan ini berpotensi untuk maju dan sesiapa yang melabur di sini akan mendapat laba yang berlipat kali ganda di masa depan.

Andakah yang akan melabur di sini dengan wang anda untuk bersama memajukan kawasan ini? Jika anda orangnya saya cadangkan anda membeli sebidang tanah di sini seluas 4.33 ekar (salinan geran bertanda 'X' seperti dalam gambar).

Status tanah ini ialah Rezab Melayu dan untuk pembangunan. Tanah ini cuma perlu ditambun tanah kira-kira tiga kaki tinggi dan sekarang dipenuhi dengan pokok renek pinggir hutan.

Ia dikelilingi dengan kawasan perumahan sama ada dibina oleh kerajaan atau swasta. Jika berminat sila hubungi saya segera melalui e-mail seramaesty@yahoo.com atau telefon 013-9060111.

Ia perlu dijual dengan kadar segera dengan harga RM1 juta (harga boleh dirunding).



Click Here!

No comments: